پشتیبانی فروش

09911300858

call

آموزش ثبت نام در سایت

آموزش

برای خرید محصول از سایت پارچه محمودی، نیاز به طی‌کردن چند مرحله ساده وجود دارد که در این مقاله تمام آن‌ها را به‌صورت قدم‌به‌قدم برایتان تشریح می‌کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما بمانید.

برای خرید از سایت، این مراحل را دنبال کنید!

اولین مرحله‌ای که برای شروع فرآیند خرید از سایت به آن نیاز دارید، ثبت‌نام است. بعد از آن نوبت به انتخاب محصول و اضافه‌کردن آن به سبد خرید می‌رسد. در نهایت هم تسویه‌حساب است که در ادامه هر یک را به‌طور کامل توضیح می‌دهیم.

برای ثبت‌نام در سایت باید از کجا اقدام کرد؟

جهت ثبت‌نام در سایت به دکمه ورود/عضویت که در هدر سایت وجود دارد، مراجعه کنید. با کلیک روی این دکمه به صفحه ورود هدایت می‌شوید. ازاین‌رو جهت ثبت‌نام دکمه‌ای تحت عنوان همین نام را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

در صفحه ثبت‌نام از شما نام، شماره تماس یا ایمیل درخواست می‌شود که پیشنهاد ما این است نام‌نویسی را از طریق شماره تلفن همراه خود انجام دهید.

برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام، نوع نام‌نویسی رو انتخاب کنید!

اگر مراحل را به‌درستی طی کرده باشید، بعد از واردکردن شماره تلفن در کادر ثبت‌نام، با 2 گزینه تحت عناوین ثبت‌نام با رمزعبور یک‌بار مصرف و ثبت‌نام با رمز عبور مواجه می‌شوید.

درصورتی‌که به‌خاطر سپردن گذرواژه برایتان دشوار است، گزینه ثبت‌نام با رمزعبور یک‌بار مصرف را انتخاب کنید و اگر علاقه‌ای به دریافت مکرر پیامک در هر بار خرید ندارید، به‌سراغ ثبت‌نام با رمز عبور بروید.

انتخاب پسورد به عهده شماست!

برای دسترسی به پنل کاربری، همیشه نیاز به پسورد دارید که انتخاب حروف و اعداد آن به عهده خود شماست. با این حال پیشنهاد ما این است که از یک گذرواژه قدرتمند که متشکل از کاراکترهای ویژه، حروف و اعداد است استفاده کنید.

اضافه‌کردن ایمیل اختیاری است!

در فرآیند ثبت‌نام سایت پارچه محمودی، اضافه‌کردن ایمیل یک اقدام اختیاری است. با این حال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در صورت اضافه‌کردن ایمیل به حساب کاربری خود، شرایط بازگردانی رمز عبور (در صورت فراموش‌کردن آن) برایتان ساده‌تر خواهد بود. به‌طوری که انجام آن بدون نیاز به دخالت پشتیبانی و صرف زمان صورت خواهد گرفت.

آیا برای خرید، مجبور به ثبت‌نام هستیم؟

حال که با مراحل نام‌نویسی در سایت پارچه محمودی آشنا شدید، نوبت به پاسخ این سوال مهم می‌رسد که آیا ثبت‌نام اجباری است؟ پاسخ ما به این سوال بله است. زیرا داشتن پنل کاربری و یک پروفایل اختصاصی، فرآیند خرید و ثبت سفارش را برای مشتری ساده‌تر می‌کند. از طرفی، ما مراحل ثبت‌نام را در راحت‌ترین شکل ممکن قرار داده‌ایم تا کاربر بدون هیچ مشکلی، فرآیند خرید را طی کند. پس برای ثبت‌نام در سایت تنبلی نکرده و در اسرع وقت اقدام کنید.

جمع‌بندی

جهت ثبت‌نام در سایت پارچه محمودی و ثبت سفارش‌، باید نام و نام‌خانوادگی خود را، به‌همراه شماره تلفن در اختیار ما قرار دهید تا مراحل نام‌نویسی‌تان در سایت با سرعت بالایی انجام شود. بعد از ثبت‌نام، یک حساب کاربری برای شما ایجاد خواهد شد که تاریخچه خرید و اطلاعات‌تان را ثبت می‌کند. این پنل کاربری، فرآیند خرید را برایتان ساده‌تر خواهد کرد. پس قبل از خرید پارچه مورد نظرتان، برای ساخت آن اقدام کنید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *